Anunț important de la Tarom: ce se întâmplă cu zborul pe care l-ai plătit deja
Traficul aerian a fost dat peste cap de pandemia de coronavirus. Și, evident, printre companiile aeriene afectate de lipsa curselor se află și Tarom. Operatorul național a anunțat acum ce se întâmplă cu zborurile pe care pasagerii le-au plătit deja.
Tarom trece printr-o perioadă extrem de grea din care se prea poate să-și revină foarte greu. E valabil și pentru alți operatori aerieni din toată Europa și nu numai, dar situația nu era oricum prea bună la compania aeriană de stat. Acum, operatorul face tot posibilul pentru a se asigura că lucrurile revin rapid la normal.
Avea bilete vândute spre și dinspre mai multe destinații, numai că pandemia a dat totul peste cap. Astfel, oamenii și-au cerut banii înapoi din moment ce cursele au fost anulate. Dar Tarom vine acum cu un anunț pentru a se asigura că nu pierde chiar tot.
Anunță că toate călătoriile planificate înainte de 31 august pot fi reprogramate gratuit.
Anunțul Tarom pentru toți pasagerii
Tarom se oferă să ofere zboururi reprogramate pentru toți clienții care n-au mai putut pleca în călătoriile planificate până la 31 august.
”Pentru că siguranța pasagerilor noștri este esențială respectăm cu strictețe toate recomandările autorităților sanitare, respectiv reglementările în vigoare și am luat toate măsurile necesare pentru prevenirea și diminuarea riscului extinderii epidemiei de Covid-19. În plus, pentru a oferi o mai mare flexibilitate pasagerilor noștri, compania Tarom oferă în mod gratuit posibilitatea de a reprograma călătoriile astfel: pentru date ulterioare, cu păstrarea destinației de călătorie, la alegere pe oricare dintre cursele operate Tarom de pe destinația inițială; către orice altă destinație operată Tarom, fără a încasa o taxă de penalizare”, arată compania.
Tarom insistă că opțiunea e valabilă pentru bilete cu cel puțin o dată de călătorie programată până la 31 august 2020, iar pasagerii au posibilitatea de a alege noua dată și/sau destinație, oricând în 12 luni de la data de emitere a biletului.
”Vă invităm să vă planificați cu încredere noile itinerarii, deoarece, indiferent de restricțiile tarifului achiziționat, aveți posibilitatea să schimbați rezervarea pentru date ulterioare, doar cu încasarea diferențelor de tarif/taxe de aeroport, dacă cel inițial nu este disponibil sau aplicabil pe noile date de călătorie”, mai arată operatorul aerian.